Kot javni dogodek v tem poglavju se šteje javna prireditev ali javni shod, ki je bil predhodno prijavljen državnim organom (policiji ali upravni enoti) in tudi objavljen na njihovi spletni strani, kot tudi drugi naši javni dogodki ali dogodki javnega značaja, ki so pod enakimi pogoji dostopni komurkoli in se ne odvijajo v zaprtih skupinah. Sem uvrščamo predvsem prireditve, festivale, konference, javne razglasitve nagrad, sejme ter zabavne, kulturne ali športne javne dogodke, namenjene praznovanju ali druženju.
Postopek prijave in informacije o uporabi zbranih osebnih podatkov
Če je za udeležbo na javni dogodek potrebna predhodna prijava, bomo vaše podatke, oddane preko prijavnice, uporabili za potrebe organizacije javnega dogodka (da vam lahko na njem zagotovimo prosto mesto, gradiva in druge s tem povezane storitve, kot npr. posebno vrsto prehrane, da omogočimo dostop do prireditvenega prostora, izvedemo evalvacijo dogodka in podobno). Če je število mest na javnem dogodku vnaprej omejeno in bomo na podlagi prejetih prijav šele izbrali, kdo se bo javnega dogodka lahko udeležil, bomo prejete podatke uporabili tudi za izbor postopka udeležencev na javnem dogodku ter za njihovo obveščanje o odločitvi.
Vaša prijava na javni dogodek pomeni vzpostavitev pogodbenega odnosa s CNVOS (Zavod center za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij, Povšetova ulica 37, 1000 Ljubljana) oziroma zahtevo za vzpostavitev takšnega odnosa, če je število mest omejeno in se udeležence na podlagi prijave v predhodnem postopku šele izbere. V prejšnjem odstavku opisana obdelava osebnih podatkov zato temelji na takšnem »pogodbenem razmerju« oziroma »zahtevi« po sklenitvi takšnega razmerja.
Če prijave na javni dogodek ne odda oseba, katere podatki so oddani preko prijavnice (npr. zastopnik organizacije prijavi drugega delavca v organizaciji), je obveznost osebe, ki prijavnico odda, da ima ustrezno pravno podlago za posredovanje osebnih podatkov druge osebe preko prijavnice (npr. da ima soglasje takšne osebe) ter da takšno osebo tudi obvesti o obdelavi njenih osebnih podatkov, kot so navedeni v prijavnici in v teh pogojih.
Registracija prisotnih na javnem dogodku
Na nekaterih naših javnih dogodkih je potrebna registracija prisotnih udeležencev, saj te podatke potrebujemo za izpolnitev naših zahtev do vas ali za lastno poslovanje (npr. da vam lahko izdamo ali pošljemo potrdilo o udeležbi, da lahko izdamo račun, da se seznanimo, kdo se je dogodka sploh udeležil in podobno). Če je javni dogodek financiran iz javnih sredstev, listo prisotnih udeležencev potrebujemo tudi za potrebe poročanja financerjem, kar je podrobneje pojasnjeno v naslednjem sklopu.
Na našem javnem dogodku se je možno registrirati na dva načina:
- da se podpišete na skupno vnaprej izpolnjeno listo prisotnosti, ki bo tekom dogodka krožila med vsemi prisotnimi udeleženci (kar pomeni, da se bodo podatki na skupni listi prisotnosti (ime, priimek, organizacija, podpis) lahko razkrili ostalim udeležencem usposabljanja ali
- da se pred začetkom javnega dogodka zglasite na mestu za potrditev prisotnosti in s podpisom na posebnem potrdilu potrdite svojo prisotnost.
Priporočamo uporabo prvega načina, ki nam olajša celotno poslovanje in pomeni tudi manj dokumentacije ter manjšo porabo papirja. To lahko naredimo samo z vašim soglasjem ob prijavi na javni dogodek. Vključitev vaših osebnih podatkov na skupno listo pristnosti in morebitna seznanitev drugih udeležencev s tem podatki tako temelji na vaši privolitvi.
Če vam takšen način morda ne ustreza ali če privolitve iz drugih razlogov ne podate, je vaša obveznost, da se vsaj 10 minut pred začetkom javnega dogodka zglasite na mestu, namenjenem za potrditev prisotnosti, ki bo posebej označeno, in tam s podpisom posebnega potrdila potrdite svojo prisotnost.
V primeru, da javni dogodek poteka na spletu, se registracija prisotnih opravi tako, da se napravi posnetek zaslona, kjer so razvidni prisotni udeleženci. V tem primeru lahko posnetek zaslona vsebuje vaše ime, priimek, naziv organizacije ali vašo fotografijo. V primeru, da ne želite posredovati vaše fotografije, je vaša obveznost, da izklopite video način.
Fotografiranje
Na javnem dogodku obstaja večja verjetnost, da boste kot udeleženec fotografirani ali posneti ter da bodo takšne fotografije ali posnetki javno objavljeni na spletu ali v medijih ali kako drugače dostopne širši javnosti. Z vašo udeležbo javnega dogodka štejemo, da to možnost dopuščate. Dejstvo, da se javnega dogodka udeležite in da se ob fotografiranju ne umaknete in torej ostajate na mestu javnega dogodka, se šteje kot vaša privolitev k tovrstni obdelavi vaših osebnih podatkov (fotografij).
Če boste tekom spletnega dogodka razkrili kakšne svoje osebne podatke (npr. z vašo podobo preko spletne kamere, z vpisom osebnih podatkov v pogovornem oknu, itd.) upoštevajte, da bodo ti podatki lahko vidni tudi ostalim in da bodo javno objavljeni. Če tega ne želite, poskrbite, da to takšnega razkritja ne pride (npr. ne vključujte se v video pogovor, v pogovornem oknu uporabite ime organizacije in ne vašega osebnega imena...).
Rok hrambe osebnih podatkov
Če je javni dogodek financiran iz javnih sredstev, bomo vaše osebne podatke, ki ste nam jih poslali ob prijavi, in dokazilo o vaši prisotnosti na javnem dogodku (lista prisotnosti ali posebno potrdilo) hranili vse dokler smo financerju zavezani te podatke hraniti.
Pri dogodkih, ki jih financira Ministrstvo za javno upravo (in je kot financer tudi naveden na prijavnici na dogodek), omenjene osebne podatke hranimo do 31. 12. 2037.
Pri dogodkih, ki jih financira DG REGION (in je kot financer tudi naveden na prijavnici na dogodek) omenjene osebne podatke hranimo do 31. 12. 2024.
Pri dogodkih, ki jih financira Evropska izvajalska agencija za izobraževanje in kulturo (EACEA) in je kot financer tudi navedena na prijavnici na dogodek, omenjene osebne podatke hranimo do 31. 12. 2031.
Pri dogodkih, ki se izvajajo v okviru Programa ACF v Sloveniji, omenjene osebne podatke hranimo do 31. 12. 2029.
Če javni dogodek ni financiran iz javnih sredstev (in torej financer na prijavnici ni naveden) ali če gre za financerja, ki zgoraj ni posebej izpostavljen, bomo vaše osebne podatke, ki ste nam jih poslali ob prijavi, in dokazilo o vaši prisotnosti na javnem dogodku (lista prisotnosti ali posebno potrdilo) hranili pet let od javnega dogodka, nato pa jih bomo v roku enega leta izbrisali.
Zgornje roke hrambe utemeljujemo s svojim zakonitim interesom, saj lahko zgolj tako izpolnimo svoje zaveze do financerja javnega dogodka (obvezuje nas obveznost hrambe dokumentacije) oziroma te podatke potrebujemo za primer vaših ali naših pravnih zahtevkov iz naslova vaše udeležbe na javnem dogodku, ki zastarajo v petih letih po izvedbi dogodka.
Posredovanje vaših osebnih podatkov financerju javnega dogodka
Pri izvedbi nekaterih naših javnih dogodkov, za katere prejmemo od financerjev namenska sredstva, smo pogodbeno zavezani poročati tudi o udeležencih na teh dogodkih. V tem primeru registriramo udeležence na javnem dogodku, in sicer preko skupne liste prisotnosti ali z drugim potrdilom o prisotnosti oziroma v primeru spletnega dogodka posnamemo fotografijo zaslona, del vaših osebnih podatkov na teh dokumentih (ime in priimek, organizacija iz katere prihajate in podpis ali fotografijo) pa posredujemo financerju.
Pri dogodkih, ki jih financira Ministrstvo za javno upravo (in je kot financer tudi naveden na prijavnici na dogodek) bomo omenjene osebne podatke posredovali Ministrstvu za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana.
Pri dogodkih, ki jih financira DG REGIO (in je kot financer tudi naveden na prijavnici na dogodek) bomo omenjene osebne podatke posredovali DG Regio, Evropska komisija, B-1049 Bruselj, Belgija.
Pri dogodkih, ki jih financira Evropska izvajalska agencija za izobraževanje in kulturo (EACEA) in je kot financer tudi navedena na prijavnici na dogodek, bomo omenjene osebne podatke posredovali EACEA, Rue Joseph II 59, Bruselj, Belgija. V okviru poročanja financerju se lahko z omenjenimi osebni podatki seznanita tudi Slagalica- zaklada za razvoj lokalne zajednice, Trg Augusta Senoe 1. Osijek, Hrvaška in Solidarna – zaklada za ljudska prava in solidarnost, Trg kralja Petra Kresimira IV br.2, Zagreb, Hrvaška kot partnerja projekta.
Pri dogodkih, ki se izvajajo v okviru Programa ACF v Sloveniji, bomo na prijavnici omenjene osebne podatke posredovali tudi Uradu za finančni mehanizem (The Financial mechanism Office, European free trade association, Rue Joseph II 12-16, B-1000 Bruselj, Belgija), ki nadzoruje izvajanje programa in smo mu k takšnemu poročanju pogodbeno zavezani.
V vseh zgornjih primerih imajo dostop do posnetka zaslona, skupne liste prisotnosti ali drugega potrdila o prisotnosti tudi drugi državni ali evropski organi, ki izvajajo nadzor nad porabo javnih sredstev: Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, Ministrstvo za finance, Urad Republike Slovenije za nadzor proračuna, Računsko sodišča Republike Slovenije, Evropska komisije in Evropsko računsko sodišča ali njihovi pooblaščenci.
V primeru podrobnejšega nadzora nad porabo javnih sredstev, povezanih z organizacijo javnega dogodka, se lahko financer ali organi iz prejšnjega odstavka seznanijo tudi z vsemi drugimi osebnimi podatki, ki ste jih vpisali v prijavnico na javni dogodek in ki jih hranimo sami.
Če je dogodek izveden v okviru projekta, kjer kot vodilni partner ne nastopa CNVOS, se bodo podatki o udeležencih (ime in priimek, organizacija iz katere prihajate in podpis ali fotografija) posredovali tudi vodilnemu partnerju projekta. V teh primerih bo vodilni partner naveden na prijavnici na dogodek.
Posredovanje osebnih podatkov financerjem oziroma organom, ki izvajajo nadzor, utemeljujemo s svojim zakonitim interesom, saj lahko zgolj tako izpolnimo svoje zaveze do financerja javnega dogodka in mu verodostojno poročamo o številu udeležencev, kar je vse pogoj za pridobitev sredstev, nujnih za samo izvedbo javnega dogodka. Z drugimi besedami, brez takšnega posredovanja javnega dogodka ne moremo izvesti.
Vaše osebne podatke lahko obdelujejo tudi druge fizične ali pravne osebe, ki nam nudijo običajne internetno komunikacijske storitve, kot so ponudniki telekomunikacijskih storitev in druge osebe, ki nudijo CNVOS podporne storitve.
Dodatne informacije
Če imate dodatna vprašanja glede varstva osebnih podatkov na naših javnih dogodkih ali če uveljavljate pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu, nam pišete na info@cnvos.si ali nas pokličete na 01/ 542 14 22. Uporabite lahko tudi poseben obrazec.