Ste natančni, disciplinirani in imate izkušnje na področju financ?

Iščemo administrativnega sodelavca, ki se bo pridružil ekipi CNVOS in pomagal pri administrativnih nalogah naše pisarne.

POGOJI:

  • Najmanj V. stopnja izobrazbe z izkušnjami iz financ,
  • dobro poznavanje dela s programi: Excel, Word, Power point.

DELOVNE NALOGE:

  • Sprejem in usmerjanje klicev,
  • skrb za vhodno in izhodno pošto,
  • vodenje prejetih računov,
  • izdajanje in vodenje potnih nalogov,
  • podpora pri izvajanju delavnic,
  • opravljanje drugih pisarniških del,
  • skrb za urejenost prostorov.

KAJ PONUJAMO?

  • Pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas s poskusno dobo šestih mesecev.
  • Osnovno bruto plačo 1.812,00 evrov (neto 1.200,00 evrov).
  • Delo v dinamičnem okolju.
  • Možnost napredovanja in profesionalnega razvoja.
  • Mentorstvo.

Svoj življenjepis pošljite na zaposlitev@cnvos.si do 6. januarja 2025. 

Na podlagi pregleda življenjepisov bomo 5-10 kandidatov povabili na osebni razgovor z vodstvom CNVOS v drugi polovici januarja 2025.