Ste natančni, disciplinirani in imate izkušnje na področju financ?
Iščemo administrativnega sodelavca, ki se bo pridružil ekipi CNVOS in pomagal pri administrativnih nalogah naše pisarne.
POGOJI:
- Najmanj V. stopnja izobrazbe z izkušnjami iz financ,
- dobro poznavanje dela s programi: Excel, Word, Power point.
DELOVNE NALOGE:
- Sprejem in usmerjanje klicev,
- skrb za vhodno in izhodno pošto,
- vodenje prejetih računov,
- izdajanje in vodenje potnih nalogov,
- podpora pri izvajanju delavnic,
- opravljanje drugih pisarniških del,
- skrb za urejenost prostorov.
KAJ PONUJAMO?
- Pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas s poskusno dobo šestih mesecev.
- Osnovno bruto plačo 1.812,00 evrov (neto 1.200,00 evrov).
- Delo v dinamičnem okolju.
- Možnost napredovanja in profesionalnega razvoja.
- Mentorstvo.
Svoj življenjepis pošljite na zaposlitev@cnvos.si do 6. januarja 2025.
Na podlagi pregleda življenjepisov bomo 5-10 kandidatov povabili na osebni razgovor z vodstvom CNVOS v drugi polovici januarja 2025.