Člani so naši najbolj goreči podporniki, ki prvi prihitijo na pomoč in nam stopijo v bran, če to potrebujemo. Društva morajo imeti člane po zakonu, zavodi pa ne nujno. Zakaj se jih tako malo odloča za včlanjevanje?
Na petem dogodku PR akademije bomo obravnavali pozitivne plati članstva, iskali pa bomo tudi odgovore na konkretne izzive. Kje in kako dandanes iskati nove člane? Predvsem pa: kako negovati odnos s člani? Kako vzdrževati stike z njimi in kako jih motivirati, da bodo članstvo v vaši organizaciji z veseljem podaljšali? Odgovore na ta vprašanja bomo iskali v sredo, 23. marca, med 14. in 15. uro, z Davorinom Smodišem, vodjem področja članstvo na Avto-moto zvezi Slovenije.
Davorin kot diplomirani organizator in manager kadrovskih in izobraževalnih sistemov že tretje leto vodi področje članstvo na Avto-moto zvezi Slovenije. V dolgem obdobju delovanja v gospodarstvu si je nabral bogate izkušnje z organiziranjem in vodenjem oglaševalskih kampanj. Domač je na terenu kreativnega, produkcijskega in medijskega delovanja agencij ter korporativnih in produktnih oglaševalskih kampanj za domače in tuje trge. Svoje znanje, s kančkom črnega humorja, podaja tudi študentom Akademije za multimedije, prav pa mu pride tudi pri snovanju pristopov in načinov komuniciranja s člani, skupaj z ekipo odličnih sodelavk in sodelavcev.
Pogovor bo moderirala vodja komuniciranja CNVOS, Nina Narat Meden.
ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL
PR akademija je poseben izobraževalni program za komunikatorje v nevladnem sektorju in vse, ki se v nevladnih organizacijah ukvarjate s komuniciranjem z javnostmi. Letos smo ga zasnovali kot niz moderiranih pogovorov s strokovnjaki s področja komuniciranja. Za podporo pri izvedbi se zahvaljujemo PRSS, Slovenskemu društvu za odnose z javnostmi. Več o programu lahko preberete tukaj.