Strateško upravljanje komunikacij je ena najpomembnejših lastnosti, ki odlične organizacije loči od ostalih, pravi strokovnjak za komuniciranje Lester R. Potter. Kaj vse zajema strateško komuniciranje in kako se ga lotiti? Se lahko komunikacijske strategije lotijo tudi manjše nevladne organizacije, ki nimajo zaposlenih strokovnjakov za komuniciranje in ne razpolagajo z veliko sredstvi?
Na ta vprašanja nam bo v sredo, 16. februarja med 14.00 in 15.00 pomagal odgovoriti Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik. Matjaž Klipšteter se že več kot četrt stoletja profesionalno ukvarja s komuniciranjem. Razviti, poiskati, zaznati in združevati dobre vsebine je tisto, kar ga izpolnjuje, zato venomer išče izzive, ki mu to omogočajo. Poleg vodenja agencije za komunikacijski menedžment rad inovira in pri tem med drugim posega na področja informacijske tehnologije, farmacije ter zdravstva, kjer je najboljše rešitve tudi patentiral. Rad pomaga pri projektih, ki vračajo družbi, zato je sodeloval pri številnih dobrodelnih projektih in pomagal mnogoterim nevladnim organizacijam. Stremi po tem, da dobrim zamislim pomaga zaživeti, ker meni, da je za to vredno živeti.
Pogovor bo moderirala vodja komuniciranja CNVOS, Nina Narat Meden.
Prijave so zaprte. Kmalu odpremo prijave za drugi dogodek v sklopu PR akademije. Prijavite se na naš e-novičnik, da ne spregledate vabila - prijavite se TUKAJ.
PR akademija je poseben izobraževalni program za komunikatorje v nevladnem sektorju in vse, ki se v nevladnih organizacijah ukvarjate s komuniciranjem z javnostmi. Letos smo ga zasnovali kot niz moderiranih pogovorov s strokovnjaki s področja komuniciranja. Za podporo pri izvedbi se zahvaljujemo PRSS, Slovenskemu društvu za odnose z javnostmi. Več o programu lahko preberete tukaj.