V Izraelu so pred dobrimi dvajsetimi leti izvedli zanimiv eksperiment. Raziskovalna skupina je proučila 200 nagrajenih oglasov in ugotovila, da kar 89 odstotkov teh oglasov ustreza enemu od šestih scenarijev oziroma šablon. Raziskovalci so nato proučili še 200 oglasov, ki niso prejeli nagrad, in prišli do zanimive ugotovitve: v šablone so lahko uvrstili le dva odstotka manj uspešnih oglasov. Nauk te zgodbe, ki jo v knjigi Made To Stick opisujeta Chip in Dan Heath: zelo kreativni oglasi so bolj predvidljivi od manj kreativnih. Oziroma, kot v Ani Karenini zapiše Tolstoj: »Vse srečne družine so si podobne, vsaka nesrečna družina pa je nesrečna po svoje.«
Kreativnosti se lahko, kot so dokazali izraelski raziskovalci, naučimo. Toda kako? Je res lahko kreativen prav vsak? Kaj je inovativnost in zakaj je pomembna? Kako inovirati in kako v inoviranje vključiti manj kreativne sodelavce?
Na interaktivni dvodnevni delavnici, ki bo 11. in 18. januarja med 14. in 16. uro, ne boste le poslušali, temveč boste tudi aktivno preizkušali določene principe. Predavateljica, Urška Jež iz podjetja Transformation Lighthouse, bo teorijo podkrepila s primeri iz prakse.
Rezervirajte si dvakrat po dve uri: 90 minut za predavanje in 30 minut za pogovor s predavateljico.
Pohitite s prijavo, število mest je namreč omejeno. Prijavite se na tej povezavi.