Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije in Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani organizirata strokovni posvet na temo »Naj formativno spremljanje v osnovni šoli zavzame mesto ocenjevanja znanja?«, ki bo potekal v sredo, 12. februarja 2020, od 9.30 do 15. ure v prostorih Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Aškerčeva cesta 2, Ljubljana).

Posvet bo zasnovan tako, da bodo imeli uvodoma priložnost svoje poglede predstaviti vabljeni strokovnjaki, nato pa bo sledila širša diskusija z udeleženci posveta.  Svoje poglede na formativno spremljanje v razmerju do ocenjevanja znanja bodo na posvetu soočili:

  • Ada Holcar, Zavod RS za šolstvo
  • Zdenko Kodelja, Pedagoški inštitut
  • Natalija Komljanc, Zavod RS za šolstvo
  • Mojca Kovač Šebart, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Martin Kramar, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Janez Krek, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Rok Lipnik, Gimnazija Celje – Center
  • Mojca Mihelič, ravnateljica OŠ Danile Kumar
  • Zorica Potisk, Gimnazija in srednja šola Kočevje
  • Sonja Rutar, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Zora Rutar Ilc, Zavod RS za šolstvo in
  • Damijan Štefanc, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

Več informacij o posvetu in prijavnico najdete na zdpds.si. Prijave so mogoče najkasneje do 5. februarja 2020.