Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije in Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani organizirata strokovni posvet na temo »Naj formativno spremljanje v osnovni šoli zavzame mesto ocenjevanja znanja?«, ki bo potekal v sredo, 12. februarja 2020, od 9.30 do 15. ure v prostorih Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Aškerčeva cesta 2, Ljubljana).
Posvet bo zasnovan tako, da bodo imeli uvodoma priložnost svoje poglede predstaviti vabljeni strokovnjaki, nato pa bo sledila širša diskusija z udeleženci posveta. Svoje poglede na formativno spremljanje v razmerju do ocenjevanja znanja bodo na posvetu soočili:
- Ada Holcar, Zavod RS za šolstvo
- Zdenko Kodelja, Pedagoški inštitut
- Natalija Komljanc, Zavod RS za šolstvo
- Mojca Kovač Šebart, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
- Martin Kramar, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
- Janez Krek, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
- Rok Lipnik, Gimnazija Celje – Center
- Mojca Mihelič, ravnateljica OŠ Danile Kumar
- Zorica Potisk, Gimnazija in srednja šola Kočevje
- Sonja Rutar, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
- Zora Rutar Ilc, Zavod RS za šolstvo in
- Damijan Štefanc, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Več informacij o posvetu in prijavnico najdete na zdpds.si. Prijave so mogoče najkasneje do 5. februarja 2020.