Pedagoški inštitut in Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje sta pretekli teden hkrati z mednarodno objavo predstavila rezultate mednarodne raziskave ICILS 2023 za Slovenijo.
Mednarodna raziskava računalniške in informacijske pismenosti ICILS, ki poteka pod okriljem Mednarodnega združenja za vrednotenje izobraževalnih dosežkov IEA, že tretjič v obdobju 10-ih let prinaša primerjalne podatke o računalniški in informacijski pismenosti osmošolcev in osmošolk.
Rezultati raziskave za Slovenijo kažejo padec dosežkov osmošolcev in osmošolk v obdobju 2013 do 2023 na področju računalniške in informacijske pismenosti, kar sicer velja tudi za večino drugih držav, ki so sodelovale v ciklu. Učenci in učenke iz Slovenije so pri računalniški in informacijski pismenosti leta 2023 v povprečju dosegli 485 točk, njihovi dosežki pa so statistično značilno primerljivi z dosežki njihovih vrstnikov iz Hrvaške. Obe državi sta na mednarodni lestvici dosežkov tik nad mednarodnim povprečjem.
Več o rezultatih ter povezavo na dokument najdete na spletni strani Ministrstva za vzgojo in izobraževanje.