Standard kakovosti sestavljajo smernice in navodila, ki vam pomagajo razvijati tako svoje programe in projekte kot tudi celotno organizacijo, vaše zaposlene, prostovoljce in finančne vire. Standard vas spodbuja k objektivni in sistematični presoji vašega delovanja, opredelitvi ciljev, ki temeljijo na potrebah vaših uporabnikov in zato vodijo k boljšim storitvam in s tem v razvoj organizacije.
Standard kakovosti temelji na standardu ISO 9001, ob tem pa poudarja elemente kakovosti, ki so za nevladne organizacije še posebej pomembni:
-
transparentnost, finančna preglednost in učinkovitost,
-
učinkovito notranje in zunanje komuniciranje,
-
učinkovito vodenje in izvajanje projektov,
-
premišljeno graditev partnerstev in mreže in
-
enako obravnavanje prostovoljcev in zaposlenih.
V sedmih letih so certifikat kakovosti pridobile številne organizacije z različnih področij delovanja (sociala, kultura, okolje). Različnost organizacij s certifikatom priča, da je standard primeren tako za manjše kot za večje organizacije in njihove mreže.