Opravljanje dela na domu je dandanes nova normalnost – tudi v nevladnih organizacijah. V času epidemije lahko delo na domu brez soglasja odredite za celoten delovni čas ali samo delno, vendar le, dokler trajajo izjemne okoliščine. Naša pravna služba je v zadnjih dneh prejela veliko vprašanj o tem, kako delavce pravilno napotiti na delo na domu, zato smo se odločili, da vaše dileme razrešimo kar v pravni posvetovalnici, ki bo v torek, 10. novembra ob 10. uri.
Naša pravna svetovalka Petra Cilenšek vam bo v spletni posvetovalnici, ki bo na Zoomu, predstavila pravilen postopek napotitve na delo na domu, povedala pa vam bo tudi, kakšne so pravice in obveznosti delavca, ki dela na domu.
V 60 minutah boste prejeli odgovore na naslednja vprašanja:
- Kdaj lahko delavcu enostransko odredimo delo od doma?
- Kdaj je za delo od doma potrebna sklenitev nove pogodbe o zaposlitvi ?
- Ali moramo voditi kakšne posebne evidence v času, ko delavci delajo od doma?
- Ali je treba o delu na domu obvestiti inšpektorat za delo in kaj naj sporočimo?
- Ali moramo zagotavljati varnost delavcev tudi, če delajo na domu?
- Kako lahko preverjamo ustreznost delovnih pogojev?
Priporočamo vam, da pred posvetovalnico preletite odgovore na pogosta vprašanja o delu na domu – morda boste odgovor, ki ga iščete, našli že tam.
Datum: 10. november 2020, od 10.00 do 11.00
Lokacija: splet, prek aplikacije Zoom
Maksimalno število udeležencev: 95
Kotizacija: brezplačno
Rok prijave: do zasedenosti prostih mest oziroma najkasneje do 9. 11. do 15.00 ure
ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL