kako komunicirati s težavnimi strankami?

»Odnos je dvosmerna cesta. Na človeka se odzovemo in človek se odzove na nas. Obnašanja drugih ljudi morda ne moremo neposredno obvladovati, lahko pa se naučimo obvladovati lastno obnašanje in se naučimo tehnike učinkovitega sporazumevanja. Le tako lahko na ostale pozitivno vplivamo. Njihovo in tudi naše težavno vedenje lahko spremenimo v kulturno obnašanje, ki nam vsem dovoljuje, da o sebi mislimo dobro,« pravi Franka Bertoncelj, magistrica psiholoških znanosti, ki smo jo povabili, da za nas priredi delavnico o komuniciranju s težavnimi strankami.

Franka Bertoncelj težavne stranke opredeli kot tiste ljudi, ki nočejo storiti, kar bi mi radi, ali pa storijo tisto, česar nočemo, da bi storili – mi pa ne vemo, kaj storiti z njimi. Težavnih ljudi, torej tistih, ki nas spravljajo ob živce, nas silijo, da počnemo stvari, ki jih sicer ne bi, nam vzbujajo občutke krivde, če ne ravnamo po njihovo in ki v nas vzbujajo najrazličnejša neprijetna čustva, ne moremo spremeniti, lahko pa se z njimi sporazumevamo tako, da bodo spremenili sami sebe. Najprej pa se moramo naučiti, kako se jim približati, kadar so težavni.

Na delavnici se boste naučili:

  • Kakšna je razlika med strokovnostjo in profesionalnostjo?
  • Kakšen je namen in kakšna so pravila profesionalne poslovne komunikacije?
  • Lahko s pravilno komunikacijo dosežemo, da težavne stranke prenehajo biti težavne?
  • Kako lahko naša naravnanost vpliva na izid komunikacije?
  • Kakšne vrste težavnih sogovornikov poznamo?
  • Kako nam lahko naša neverbalna komunikacija pomaga pri utrjevanju našega položaja in hkrati ohranja sodelovalen odnos?
  • Kako razviti profesionalno distanco pri delu s težavnimi strankami?
  • Kako razmejiti osebno odgovornost in pri delu s težavnimi strankami ostati osebno neprizadeti?
  • Kako obvladovati stres in krepiti osebnostno čvrstost pri delu s težavnimi sogovorniki?

Izobraževalno-svetovalna delavnica bo potekala prek Zooma in bo interaktivna: to pomeni, da boste udeleženci aktivno sodelovali v praktičnih vajah.

Pomembno: delujoča kamera, zvočnik in mikrofon so pogoj za udeležbo na delavnici.

Poleg predavanja in praktičnih vaj si boste na delavnici ogledali tudi kratek film. Predavateljica bo teorijo podkrepila s primeri dobrih praks.

Delavnica bo trajala 6 pedagoških ur (6-krat 45 min), od 9.00 do 14.00, z odmori po dogovoru s predavateljico.

Zaradi izvedbe praktičnih vaj je število udeležencev omejeno na 30. Delavnice se lahko aktivno udeleži največ ena oseba iz posamezne nevladne organizacije. Če bi se delavnice želelo udeležiti več oseb iz iste organizacije, se lahko preostali pridružijo pasivno – tako, da spremljajo predavanje in aktivno udeležbo svoje sodelavke/sodelavca na istem računalniku.  

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem tistim, ki se v nevladnih organizacijah srečujete z delom s težavnimi strankami, kot so na primer:

  • uporabniki najrazličnejših svetovalnic, vključno s klicatelji na svetovalne telefone,
  • uporabniki vaših programov,
  • prosilci različnih oblik pomoči,
  • lokalni prebivalci, ki jih motijo vaši programi ali uporabniki,
  • obiskovalci javnih dogodkov, ki jih prirejate.

Delavnico bo vodila

Franka Bertoncelj, univerzitetna diplomirana psihologinja in magistrica psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije. Kot samostojna  svetovalka na poslovnem in zasebnem področju se ukvarja z izobraževanjem in razvojem  vodij, strokovnjakov ter sodelavcev na področju profesionalnega poslovnega  komuniciranja, psihologije vodenja, motiviranja in delegiranja, socialne in čustvene inteligentnosti, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov  pri delu, vodenja problematičnih sodelavcev, obvladovanja stresa ter izgorevanja pri delu, veščin prodaje in pogajanj, upravljanja s časom, grajenja timov, asertivnega komuniciranja in osebnostnega razvoja, javnega nastopanja, poslovnega bontona ter izgradnje poslovnega ugleda.

ROK ZA PRIJAVE SE JE IZTEKEL.

 

S prijavo se zavezujete, da boste obiskali delavnico in na njej aktivno sodelovali. Na delavnici lahko manjkate le, če imate za odsotnost upravičene razloge. Če nam za neudeležbo ne boste posredovali opravičila, bo vaša organizacija izgubila možnost udeležbe na brezplačnih delavnicah CNVOS v naslednjih 12 mesecih.

Ker je povpraševanje za naše delavnice veliko, je prav, da priložnost za udeležbo dobijo tisti, ki nameravajo sodelovati. Če niste prepričani, da boste lahko na delavnici sodelovali, vas prosimo, da mesto prepustite nevladniškim kolegicam in kolegom. Hvala za razumevanje!

 

_____________________

Izvedbo dogodka sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za NVO v okviru Javnega razpisa za podporno okolje za razvoj nevladnih organizacij 2019 - 2023.

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si