- temeljni notranji akt (običajno statut),
- poseben akt, ki ureja zagotavljanje podatkov o vašem finančnem in materialnem poslovanju, v kolikor to ne ureja že temeljni akt (običajno je to pravilnik o računovodstvu ali pravilnik o finančnem in materialnem poslovanju),
- akt o sistemizaciji delovnih mest, če je zaposlenih več kot deset delavcev,
- izjavo o varnosti, s katero se identificira nevarnosti, oceni tveganja za delavce in določi ukrepe za zmanjšanje nesprejemljivega tveganja in
- pravilnik o varstvu osebnih podatkov, če je vaše društvo izvajalec zdravstvenih storitev ali če vodi zbirke občutljivih osebnih podatkov kot del svoje registrirane dejavnosti.
Priporočljivi akti za društva:
- pravilnik o delovnih razmerjih (predvsem, če je v društvu več zaposlenih),
- pravilnik o varstvu osebnih podatkov, če vaše društvo obdeluje osebne podatke,
- akt o sistemizaciji delovnih mest (običajno je koristen že pri več kot 3 zaposlenih),
- pravilnik o disciplinskem postopku pred častnim razsodiščem, če ga imate in če postopek ni urejen že v statutu, sicer je postopek v praksi težko pravilno izpeljati,
- pravilnik o varnosti in zdravju pri delu, ki ureja postopke izpolnjevanja zahtev zakonodaje na tem področju,
- poslovnik o delu zbora članov, če vaš statut ne vsebuje že dovolj podrobnih določil o zboru članov (običajno koristno pri društvih z večjim številom članom) in
- poslovnike o delu drugih organov v društvu.