Obvezni akti za društva so:

  • temeljni notranji akt (običajno statut),
  • poseben akt, ki ureja zagotavljanje podatkov o vašem finančnem in materialnem poslovanju, v kolikor to ne ureja že temeljni akt (običajno je to pravilnik o računovodstvu ali pravilnik o finančnem in materialnem poslovanju),
  • akt o sistemizaciji delovnih mest, če je zaposlenih več kot deset delavcev,
  • izjavo o varnosti, s katero se identificira nevarnosti, oceni tveganja za delavce in določi ukrepe za zmanjšanje nesprejemljivega tveganja in
  • pravilnik o varstvu osebnih podatkov, če je vaše društvo izvajalec zdravstvenih storitev ali če vodi zbirke občutljivih osebnih podatkov kot del svoje registrirane dejavnosti.

Priporočljivi akti za društva:

  • pravilnik o delovnih razmerjih (predvsem, če je v društvu več zaposlenih),
  • pravilnik o varstvu osebnih podatkov, če vaše društvo obdeluje osebne podatke,
  • akt o sistemizaciji delovnih mest (običajno je koristen že pri več kot 3 zaposlenih),
  • pravilnik o disciplinskem postopku pred častnim razsodiščem, če ga imate in če postopek ni urejen že v statutu, sicer je postopek v praksi težko pravilno izpeljati,
  • pravilnik o varnosti in zdravju pri delu, ki ureja postopke izpolnjevanja zahtev zakonodaje na tem področju,
  • poslovnik o delu zbora članov, če vaš statut ne vsebuje že dovolj podrobnih določil o zboru članov (običajno koristno pri društvih z večjim številom članom) in
  • poslovnike o delu drugih organov v društvu.