Letos v sredo, 5. junija, ponovno organiziramo Nacionalno konferenco za nevladnike.

S temo, ki smo jo letos izbrali za rdečo nit konference, se vsi srečujemo tako rekoč vsak dan. Družbena omrežja so tista, ki nas informirajo, nasmejijo in jezijo, hkrati pa nudijo neprecenljivo platformo za deljenje idej, pozivajo k akciji in ustvarjajo skupnosti. In prav zaradi tega jih tudi nevladne organizacije že vrsto let s pridom uporabljate. Seveda pa gre tudi na tem področju razvoj naprej. Pojavljajo se nova pravila in prakse, ki si jih bomo na konferenci pobliže ogledali. Poskrbeli bomo za sveže ideje, prevetrili stare prakse in vam na konkretnih primerih pokazali, kako vam družbena omrežja še lahko koristijo.

5. junij 2024/CateringLab, Kavčičeva ulica 66, 1000 Ljubljana 

Program

9.00 - 9.30  Prihod udeležencev in registracija
9.30 – 10.30

Pozdrav

Uvodno predavanje: Vodnik po digitalnih platformah za nevladne organizacije
Kako s pomočjo družbenih omrežjih gradimo svojo prepoznavnost in gradimo zgodbo 

Nevladne organizacije imajo izjemno priložnost, da izkoristijo moč družbenih omrežij za večjo prepoznavnost in širjenje svojega poslanstva. Poleg vpliva, povečevanja ozaveščenosti in povezovanja, so družbena omrežja finančno bolj dostopna v primerjavi s tradicionalnimi mediji.

Na predavanju bomo zato raziskali, kako lahko digitalne platforme, kot so Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn in X, služijo kot orodja za vzpostavljanje prisotnosti, povezovanje z občinstvom ter gradnjo močne in prepričljive zgodbe.

Alenka Vidic Praprotnik, komunikacijska strateginja, ki se z odnosi z javnostmi profesionalno ukvarja že več kot 18 let. Ustanoviteljica komunikacijske skupine O28 je že več kot desetletje aktivna v (PRSS) – kot večkratna članica upravnega odbora, sedaj pa kot vodja Sekcije za razvoj družbene odgovornosti in nevladnih organizacij, je aktivno soustvarjala področje odnosov z javnostmi v Sloveniji. Prav tako je aktivna v največjem slovenskem managerskem društvu, in sicer kot večkratna članica upravnega odbora Sekcije mladih managerjev pri Združenju Manager. 

10.30 – 11.10

Primeri dobrih praks s strani nevladnih organizacij:

  • Inštitut 8. marec
  • Zavod Vozim
11.10 – 11.30 Odmor za kavo in svež zrak (podprto s strani PRSS)
11.30 – 12.30

Primeri dobrih praks s strani nevladnih organizacij:

  • SOS telefon
  • Ekologi brez meja
  • Tri muhe
12.30 – 13.00

Predavanje: Zgodbe Iz principa

Tanja Rudolf Čenčič, vodja Socialnega marketinga na agenciji Iz principa

Tanja nas bo popeljala skozi proces ustvarjanja komunikacijskih kampanj, s katerimi v ekipi Iz principa ustvarjajo zgodbe, ki odpirajo oči, poglabljajo razumevanje in navdihujejo spremembe v družbi.

V Socialnem marketingu Iz principa je združena izkušena ekipa, ki se je v preteklosti kalila v večjih oglaševalskih agencijah, a svoje mesto in navdih našla v družbenoodgovornem socialnem marketingu, pri projektih, ki ustvarjajo družbeni učinek.

13.00 – 13.30 Nevladniški samorogi – primeri kampanj, ki segajo izven okvirjev
13.30 – 14.30 Kosilo za povrnitev moči
14.30 – 15.00

Predavanje: Pogoj za preboj

Tine Lugaričsoustanovitelj in kreativni direktor kreativnega studia Trampolin

Kaj je potrebno, da znamčne zgodbe izstopijo iz nasičenega povprečja ter premaknejo ljudi? O pomembnosti znamčnih identitet, presenetljivosti zgodb, razumevanju kontekstov in drugem bo skozi serijo izstopajočih primerov spregovoril Tine Lugarič, ki vnaprej vabi udeležence, da izstopijo iz povprečja in pogumno zastavijo vprašanja, na katera iščejo odgovore. Morda jih najdemo skupaj.

Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog ter soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin. V svoji več kot 18-letni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings in Pecha Kucha, v prostem času pa se ukvarja tudi z lastno blagovno znamko skejtov Embisi.

15.00 – 16.00 Okrogla miza – Zakaj so družbena omrežja najboljši prijatelji nevladnikov?
16.00 Zaključek konference
Program sproti dopolnjujemo in si pridržujemo pravico do sprememb.
 

Udeležba na konferenci je brezplačna, število mest je omejeno.

Ker smo prejeli že 90 prijav, od tega trenutka zbiramo samo še prijave na rezervno listo, ki jo bomo upoštevali v primeru odpovedi udeležbe. Zato vse, ki ste se prijavili in se iz kakršnegakoli razloga nacionalne konference ne boste mogli udeležiti, prosimo, da nam to pravočasno sporočite in udeležbo omogočite drugim.

 

 

 

Izvedbo konference sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za NVO v okviru Javnega razpisa za podporno okolje za razvoj nevladnih organizacij 2023 - 2027.